.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمارلاشه‌های کل بزها در مازندران به ۵۶ راس رسید
مسؤول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه کماکان شاهد تلفات ناشی از بیماری در ارتفاعات البرز شمالی هستیم، گفت: با وجود اینکه شرایط آب و هوایی عملیات پایش‌ را برای محیط‌بانان دشوار کرده اما پایش‌ها ادامه دارد
شمارلاشه‌های کل بزها در مازندران به ۵۶ راس رسید

 

کوروش ربیعی مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران امروز درباره آخرین وضعیت بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، اظهار کرد: از شهریور ماه امسال شاهد تلفات کل بز براثر بیماری در استان بودیم.

 

وی افزود: این بیماری از مهر ماه سال گذشته در شهرستان‌های نوشهر و کلاردشت و حتی تنکابن مشاهده شد و امسال نیز در منطقه البرز شمالی مشاهده شده است.

 

مسؤول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه کماکان شاهد تلفات ناشی از بیماری در ارتفاعات البرز شمالی هستیم، اضافه کرد: با وجود اینکه شرایط آب و هوایی عملیات پایش‌ را برای محیط‌بانان دشوار کرده اما پایش‌ها همچنان ادامه دارد.

 

ربیعی با اعلام اینکه شمار لاشه‌ها به ۵۶ راس رسیده است، تصریح کرد: موضوع مهم بحث خروج دام‌های اهلی از منطقه بوده که نگرانی ما را در ارتباط با شیوع بیماری کم کرده که در کنار آن لازم است دامداران نیز به هشدارها و توصیه‌ها توجه کنند.

 

وی با اعلام اینکه انجام اقدامات پیشگیرانه یکی از راه‌های مهار بیماری است، اظهار کرد: دومین سال بیماری است که در مازندران شاهد تلفات هستیم و سال گذشته نیز تا دی ماه تلفات داشتیم.

 

مسؤول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با تاکید بر اینکه پایش‌ها کماکان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تا جایی که پایش‌ها برای محیط‌بانان مخاطراتی به همراه نداشته باشد، پایش‌ها ادامه خواهد داشت.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.